Valitse sivu

Vesijärvisäätiön uusi varainkeräyskampanja tarttuu jokakesäiseen aiheeseen – paljon puhuttuun rantakuntoon – ja haastaa kaikki mukaan talkoisiin.

– Rantakunnon saavuttaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa, virnistää säätiön ohjelmajohtaja Heikki Mäkinen ja kertaa:

1. Osta. 2. Pue. 3. Tue.

Ranta kuntoon -kampanjalla myydään 20 euron hintaisia T-paitoja, joiden tuotto käytetään vesien suojeluun. Kampanjan ja T-paidat on suunnitellut yksi Vesijärvisäätiön päätukijoista, Mainostoimisto Ilme, jonka kanssa syntyi ajatus antaa jokakesäiselle rantakuntokeskustelulle uudenlaisia merkityksiä.
Tyylikäs T-paita päällä rannalle kehtaa mennä juuri sellaisena kuin on. Samalla voi osoittaa huolehtivansa rantojen ja järvien kunnosta – olevansa siis ”baywatch”.

–        Paidassa lukee ”Vesijärvi Baywatch”, joka viittaa teeman mukaisesti paitsi rantakunnostaan tunnettuihin rantavahteihin, myös kirjaimellisesti lahden suojeluun. Suora käännös on hyvinkin herkullinen: lahti-vahti, Mäkinen naurahtaa.

Paidat tulevat myyntipisteisiin tällä viikolla ja niitä myydään niin kauan kuin kysyntää on. Tavoitteena on, että lahti-vahteja saataisiin kesäiseen katukuvaan mahdollisimman paljon.
–        Myynnissä on kaksi eri mallia, joista toista saa eri väreissä. Valikoimasta pitäisi siis löytyä jokaiselle sopiva, Mäkinen lupaa.

Katso paitojen myyntipaikat ja paitamallit täältä!

Jos haluat paitja myyntiin ota yhteyttä: Ota yhteyttä anu.isojarvi@vesjarvi.fi tai soita 040 5123118!